یکی از مسافران سفر معنوی راهیان نور جنوب کشور در نوروز 97 گفت: شهدا سرمایه های عظیم ملت ایران و فانوسهای راه ما هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۷۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همراه کاروان خانواده های شهدا و ایثارگر و جمعی از بسیجیان شهرستان فارسان عازم اردوی معنوی راهیان نور شدیم.

در این اردوی معنوی با یکی از زائران سرزمین نور گفتگوی کوتاهی داشتیم که ضمن معرفی خود گفت: اینجانب اصغر تیموری برای دومین بار است که به اردوی راهیان نور آمده ام و برای من افتخار بزرگی است که سال جدید را با حضور در مناطق عملیاتی و در محضر شهدا آغاز کرده ام.

وی افزود:  امیدوارم که در سالهای بعد نیز این افتخار نصیبم شود و شهدا دوباره مرا دعوت کنند. به واقع همانطور که گفته شده کسی که به این مناطق می آید در واقع شهدا او را دعوت می کنند و اینطور نیست که هرکسی لایق میهمانی شهدا باشد.

تیموری ادامه داد: خوشبختانه نسبت به چند سال قبل که من به راهیان نور آمده بودم وضعیت خدمات رسانی به زائران شهدا بسیار بهتر شده و همچنین کیفیت اردوها نیز بهتر شده است؛ زیرا هم تعداد راویان بیشتر شده و هم کیفیت سخنرانی آنها بالاتر رفته است.

وی گفت: تنها اشکال کار از نظر من مدت زمان کوتاه این سفر است. با توجه به اینکه فاصله شهر ما تا اینجا زیاد است خستگی راه و مدت کوتاهی که در آنجا هستیم باعث می شود تا نتوانیم به خوبی از اردوها استفاده معنوی لازم را ببریم.

زائر سرزمین نور تصریح کرد: شهدا سرمایه های عظیم ملت ایران و فانوسهای راه ما هستند و کسی که بتواند با این شهدا مانوس شود قطعا عاقبت به خیر می شود و راه را گم نخواهد کرد.

وی گفت:  اگر ما نتوانیم با شهدا انس بگیریم و رفیق شویم در واقع اشکال کار از ماست و خودمان ضرر خواهیم کرد، همانگونه که معروف است و می گویند: گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست؟

تیموری اضافه کرد: البته مسئولین هم باید تلاش کنند تا راه برقراری ارتباط بین شهدا و نسل جوان را هموار کنند. با توجه به این هجمه فرهنگی و تبلیغاتی شدیدی که بر علیه ما راه انداخته اند و با این فضای مسمومی که سعی دارند در جامعه ایران ایجاد کنند و نسل جوان ما را به فساد ابتلا کنند، شهدا می توانند درمان درد و دستگیر جوانان باشند.

وی گفت: بخدا قسم آینده این انقلاب و آینده ایران به این ارتباط وابستگی مستقیم دارد. و اگر نتوانیم شهدا را به زندگی نسل جوانمان وارد کنیم اینجاست که باید نگران خود و انقلابمان و کشورمان باشیم.

ارسال نظرات