فیلم سینمایی «لاتاری» با حضور کارگردان، تهیه کننده و یکی از بازیگران این فیلم در سینما سپهر ساری اکران شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۷۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فیلم سینمایی «لاتاری» با حضور کارگردان، تهیه کننده و یکی از بازیگران این فیلم در سینما سپهر ساری اکران شد.

فیلم سینمایی «لاتاری» یکی از پُرفروش‌ترین فیلم‌های سال جاری به‌شمار می‌رود که از ابتدای سال جاری در سینماهای استان مازندران به نمایش گذاشته شد.

کارگردان لاتاری در پایان اکران فیلم در سینما سپهر ساری با بیان اینکه خیلی خوشحالم در مردم مازندران هستم، گفت: استقبال خوبی از فیلم سینمایی لاتاری در مازندران شده است که از این مسئله خوشحالیم.

محمدحسین مهدویان با بیان اینکه مردم شمال به سینما علاقه زیادی دارند، اظهار کرد: خوشحالم که مردم ساری و مازندران از فیلم‌های سینمایی استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه سینما با حمایت مردم زنده است، افزود: حضور مردم در سینمای قدیمی و پرخاطره سپهر ساری بسیار دلگرم کننده است.

کارگردان فیلم سینمایی لاتاری بیان کرد: به حمایت مردم نیاز داریم تا از آثار هنری مانند لاتاری استقبال شود.

تهیه کننده لاتاری نیز در جمع مردم ساری در سینما سپهر با بیان اینکه حضور پرشور مردم در سینما و استقبال از لاتاری بسیار دلگرم کننده است، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که از لاتاری به اینگونه استقبال می‌شود.

سیدمحمود رضوی افزود: استقبال از لاتاری در مازندران و مشهد به خوبی صورت گرفته است.

بازیگر لاتاری (نقش امیرعلی) نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که در ساری هستم، اظهار کرد: استقبال خوبی از فیلم لاتاری در ساری و مازندران شده است.

ساعد سهیلی بیان کرد: ابراز احساسات مردم در قسمت‌های مختلف لاتاری جالب بود و نشان از درک بالای بینندگان دارد.

گلوریا هاردی همسر فرانسوی ساعد سهیلی نیز در پایان با قدردانی از استقبال مردم از فیلم سینمایی لاتاری گفت: از اینکه به شهر زیبای ساری و در جمع مردم این شهرستان حضور دارم خوشحالم و امیدوارم باری دیگر به ساری سفر کنم و دریای زیبای آن را ببینم.

 
 
نظر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر نقش اول لاتاری درباره ساری

به گزارش فارس، در پایان از محمدحسین مهدویان کارگردان، سیدمحمود رضوی تهیه کننده و ساعد سهیلی بازیگر فیلم لاتاری توسط حوزه هنری استان مازندران تجلیل به‌عمل آمد.

لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است که اسفند سال گذشته در سینماهای ایران اکران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها