ترور و شهادت دانشمندان هسته ای بیانگر توانمندی جوانان اسلامی از پیشرفت های علمی است/ قطع رابطه با آمریکا خدمت به ملت است

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه امروز سالروز ملی فناوری هسته‌ای است، اظهار کرد: اگر ایرانی توان نداشت و در این زمینه پیشرفت نمی‌کرد چرا دانشمندان هسته‌ای ما توسط دشمنان ترور شدند و دلیل این کار رشد دانش هسته‌ای در ایران بود.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۵۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: از چهار سال پیش که بحث مذاکره هسته‌ای مطرح شد برخی‌ها نگران بودند و بابصیرت این نگرانی را ابراز می‌کردند و عده‌ای این افراد را دلواپس نام نهادند و حالا باید بگوییم که شما که دلواپس مذاکره بودید چه نتیجه‌ای گرفتید.

وی افزود: طبق فرمایش رهبری، ادامه رابطه با آمریکا ادامه مظلومیت ما و قطع رابطه با آمریکا خدمتی به حال ملت ایران است و ای کاش دولت‌ها رهنمود امام و رهبری را جدی می‌‌گرفتند.

این مسؤول با بیان اینکه بعد از مذاکره  قیمت دلار به بیش از 5 هزار تومان افزایش یافت، اظهار کرد: حال کار به جایی رسید که حتی کاسب عراقی بگوید من پول ایرانی را نمی‌گیرم.

معلمی ادامه داد: ما فرصت‌هایی را از دست دادیم و به جای دل بستن به مذاکره، باید رهنمود رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را جدی می‌گرفتیم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: نباید برای خرید اسباب بازی‌ها و لوازم آرایشی دلار بدهیم چراکه با خروج ارز از کشور این‌ کالاها خریداری می‌شود و این کار با ماهیت انقلاب و جامعه انقلابی سازوکار نیست.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه کالای ایرانی باید هم تولید و هم خریداری شود، اظهار کرد: بعضی از سیاسیون گفتند تولیدکنندگان مرغوبیت را افزایش دهند تا بتواند با کالای خارجی رقابت کند البته این درست است ولی نباید از همین حالا راه فرار برای خرید کالای قاچاق گذاشت و اگر این سخن خواسته باشد شیطنت بزرگی است.

معلمی گفت: باید کیفیت محصولات را افزایش دهیم و وقتی این کار انجام شود رقابت در بین تولیدکنندگان داخلی به وجود می‌آید ولی این رقابت با کالای خارجی نادرست است و آن غیرت دینی و ملی و حمایت از تولیدات داخلی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها