امام جمعه بهشهر بابیان اینکه بزرگترین سرمایه در نظام الهی ولایت است، تصریح کرد: شیعیان در نظام الهی در بهترین موقعیت قرار دارند و از بزرگترین سرمایه که ولایت است بهره‌مند هستند و باید بدان افتخار کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۴۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری اظهار کرد: محبوبیت، شکوه و جلال، رفعت مقام از آثار گران‌بهای تواضع و فروتنی است.

وی با استناد به روایاتی از حضرت عیسی(ع) بیان کرد: شایسته‌ترین فرد برای خدمت به مردم عالمان هستند و بالاترین خدمت به مردم خدمتی است که علما نسبت به مردم انجام می‌دهند.

امام جمعه بهشهر در ادامه به صفات اخلاقی خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) اشاره کرد و افزود: پرهیز از کارهای لغو و بیهوده، راستگویی و صداقت در رفتار و گفتار و همچنین  تواضع و فروتنی از بارزترین ویژگی‌های نبی اکرم(ص) بوده است.

این مسؤول بابیان اینکه بزرگترین سرمایه در نظام الهی ولایت است، تصریح کرد: شیعیان در نظام الهی در بهترین موقعیت قرار دارند و از بزرگترین سرمایه که ولایت است بهره‌مند هستند و باید بدان افتخار کنند.

وی بااشاره به میلاد باسعادت امیرالمومنین(ع) بیان کرد: حضرت علی(ع) در زندگی فردی و اجتماعی خود دارای امتیاز و برجستگی‌های فراوانی بوده است و شخصیت‌شان معجزه رسالت نبوت نبی اکرم(ص) بوده است.

جباری بابیان اینکه امیرالمومنین الگوی خانواده خود و جامعه است، گفت: شجاعت، موضع‌گیری، دشمن‌شناسی، صبر و ایمان حضرت زینب(س) الگو گرفته از امیرالمومنین(ع) است.

خطیب نماز جمعه بهشهر بااشاره به شعار سال اظهار کرد: یکی از زیباترین ابتکارات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در اداره کشور انتخاب شعار سال و هدایت مسؤولان، مجلسیان و مردم است.

وی افزود: دولت، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان 3 وظیفه مهم در نهادینه کردن بحث حمایت از کالای ایرانی را برعهده دارند.

امام جمعه بهشهر بیان کرد: بسترسازی مناسب برای تولیدکنندگان، جلوگیری از قاچاق کالا، جلوگیری از صادرات بی‌رویه، تشویق تولیدکنندگان برای ارتقای تولید جهت افزایش رغبت مصرف کنندگان از وظایف دولت در نهادینه کردن بحث حمایت از کالای ایرانی است.

جباری با تاکید براینکه مردم به دنبال کالاهای لوکس و شکیل هستند، گفت: تولیدکنندگان باید با افزایش کیفیت کالاها فضای رقابتی در کشور ایجاد کنند تا رغبت مردم برای خرید از کالاهای داخلی را بالا ببرند.

وی در پایان با تاکید بر تعصب در حمایت از کالای ایرانی افزود: همه ما باید نسبت به موقعیت، انقلاب، نظام و حمایت و خرید کالاهای داخلی تعصب داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها