رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: با اجرای طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر خاتم در تعطیلات نوروزی بیش از 17 هزار رو سیصد هفتاد و چهار هزار مسافر و گردشگر از خدمات برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۲۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: با اجرای طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر خاتم در تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار رو سیصد هفتاد و چهار هزار مسافر و گردشگر از خدمات برخوردار شدند.

مجتبی عشایری گفت: هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر آغاز شد که در شهرستان خاتم ۱۳۵ نفر از جوانان عضو، با برپایی دو پست ثابت و سیار در اجرای آن مشارکت کردند.

عشایری افزود:در اجرای این طرح ۱۰ هزار و ۷۹۵ نقشه و بروشور میان مسافران نوروزی توزیع شد.

وی از پیوستن ۳۷۹۰ نفر به کمپین ملی «نه به تصادفات» در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سومین سال اجرای این کمپین شاهد استقبال بی نظیر و تأثیرگذار این پویش ملی در سال جدید بودیم..

رئیس جمعیت هلال احمر خاتم یادآورشد: در اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در ایستگاه کودک، تعداد ۳۲۲ نفر کودک در فضای دوستدار کودک، ۶۴۶ مسافر در خیمه‌های نماز و ۲۷۴ نفر در زمینه کنترل فشار خون خدمت رسانی شد.

عشایری خاطر نشان کرد: طرح امداد ونجات نوروز نیز از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ شروع و تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه داشت و دو پایگاه امداد ونجات جاده‌ای مسجد ابوالفضل مروست و مسجد ابوالفضل چاهک به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافرین و پوشش حوادث جاده‌ای را بر عهده داشتند.
ارسال نظرات