نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

جایگاه عربستان در میان ملل مسلمان از دست رفته است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه آل سعود حاضر است که اسراییل غاصب را به رسمیت بشناسد، گفت: عربستان جایگاه خودش را در میان ملل مسلمان ازدست‌داده و به مرده شبیه شده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۰۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی، اظهار کرد: هفته هنر انقلاب را در پیش داریم، یاد شهید آوینی را گرامی می‌داریم زیرا این شهید والامقام رسالت خودش را به‌خوبی درک کرده بود و با استفاده از هنر تأثیرگذار، مظاهر انسانی والهی را به مخاطبانش منتقل می‌کرد.

جایگاه عربستان در میان ملل مسلمان از دست رفته است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه رسانه و هنر یکی از مهم‌ترین ابزار انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است، گفت: اگر این رسانه و هنر در اختیار تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت (ع) باشد روحیه استکبارستیزی را در مخاطبان خود زنده می‌کنند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه هنرمند انقلابی باید برای نشر ارزش‌ها تلاش کند، گفت: با تحقق این مهم می‌توانیم با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه هنرمند متعهد و انقلابی پیشرو است، گفت: هنرمند انقلابی باید مراقب باشد که باورهای مردم از سوی دشمن تخریب نشود.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت ساخت فیلم‌های ارزشی، گفت: تربیت جبهه فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرابه داشته‌های ما افزوده می‌کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیستم فروردین‌ماه سالروز دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای است، گفت: این روز که به‌مراتب از ملی شدن نفت پراهمیت‌تر است به‌روز ملی فناوری هسته‌ای نامیده شد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه یکی از مصادیق شعار ما می‌توانیم دستیابی به دانش هسته‌ای است، گفت: دانشمندان ایرانی این هدیه را به کشور تقدیم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به سنگ‌اندازی دشمنان در مسیر توسعه هسته‌ای ایران، گفت: جالب است که ایران می‌خواهد از انرژی هسته‌ای در حوزه‌های کشاورزی، پزشکی و غیره استفاده کند درصورتی‌که دشمنان نمی‌توانند این مهم را بپذیرند.  

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با تأکید بر مسئله محرومیت‌زدایی از اقشار کم‌درآمد است، گفت: این مهم باید در اولویت کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره عربستان، گفت: آل سعود تا امروز هرچه تلاش کرده است جریان اسلام تکفیری را مقابل اسلام ناب محمدی قرار دهد، نتوانسته است و شکست پشت سر شکست نتیجه عمل آن‌ها بوده است.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه آل سعود حاضر است که اسراییل غاصب را به رسمیت بشناسد، گفت: عربستان جایگاه خودش را در میان ملل مسلمان ازدست‌داده و به مرده شبیه شده است.

عده‌ای مانند پیاده‌نظام رسانه‌ای دشمن عمل می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای مانند پیاده‌نظام رسانه‌ای دشمن عمل می‌کنند، گفت: این‌ها دیپلماسی عزتمندانه ما را که باشهامت و خون شهدا به‌دست‌آمده به سمت انفعال می‌برند و دم از مذاکره یا ارتباط با عربستان با چشم‌پوشی از برخی منافع می‌زنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: مطالبه مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی از مسئولان کشور این است که زیر بار انفعال، تحقیر و ذلت نروند و از گذشته عبرت گرفته و در مسیر خاص دشمن که برجام موشکی است، قدم برندارند.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته دنیا شاهد بود که مردم فلسطین در سال گذشت اشغال سرزمینشان که این روز را روز نکبت نام نهاده‌اند، به سمت مرزهای سرزمینی حرکت کردند، گفت: مسلمانان فلسطین اعلام کرده‌اند که سرزمین خود را از وجود اسراییلی غاصب پاک خواهند کرد.

خطیب جمعه کرج گفت: نامه رهبری در جواب اسماعیل هنیه دارای نکات قابل‌توجهی بود که باید موردتوجه قرار گیرد. زیرا رهبری تأکید دارند که مسئله فلسطین باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار