خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مهربان:

تحقق شعار سال نیاز اصلی کشور برای حل مشکلات و مقابله با دشمنان

امام جمعه شهر مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: انتخاب شعار سال پاسخگویی به یکی از نیازهای اصلی کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۸۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: تحقق شعار در واقع عزم ملی بر مقابله با فشارها و تهدیدات اقتصادی و سیاسی دشمنان انقلاب و زمینه ساز تثبیت موقعیت هرچه بهترنظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولیت مهم مردم در تحقق این شعار که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند در عین مشخص کردن سهم مردم در مصرف کالای ایرانی و پرهیز از روحیه مصرف گرایی و اشرافی گرایی، زمینه ساز تقویت نظارت عمومی برای تحقق این شعار خواهد بود.

حجت الاسلام مرسلی اضافه کرد: در صورت عمل به موقع مردم و مسئولان، انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی نیز چون عرصه های دفاعی و امنیتی قابلیت و قوام خود را نشان خواهد داد.

وی یادآور شد: از تریبون های عمومی علما، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان وظیفه دینی و شرعی دارند برای افکار عمومی و جوانان در مورد تحقق شعار سال روشنگری کنند و جواب گوی شبهات مطرح شده باشند.

حجت الاسلام مرسلی به 18 فروردین  که به روز سلامتی نامگذاری شده است اشاره و بیان کرد: جا دارد از همه زحمت کشان عرصه بهداشت و سلامتی قدردانی کنیم مخصوصا مسئولان منطقه مهربان که در آخرین جلسه شورای اداری سال 96 فرماندار و نماینده و ریاست علوم پزشکی سراب قول های مساعدی جهت تامین نیروی انسانی و ارتقای شبکه بهداشت و درمان و تجهیز درمانگاه دادند، بنده و مردم منطقه منتظر تحقق سریع این وعده ها و قول های مساعد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها