به مناسبت فرا رسیدن سال 1397 فرمانده ناحیه فارسان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با امام‌جمعه شهرستان فارسان حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محسن ملک پور ديدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحا و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان ضمن تبريک فرا رسیدن سال 1397 اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است همه ما باید در راستای این شعار، در جهت ارایه خدمات مطلوب تر به مردم گام برداریم.

امام جمعه شهرستان فارسان نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی نیک بختی برای همه پاسداران با اشاره به شروع سال جدید بیان داشت: توفیق خدمت به مردم یکی از بزرگترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بر شمردن مجموعه دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته گفت: همه توفیقات حاصله مرهون رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حاکمیت اندیشه نو و تحول ساز، وجود ایمان به حق خدمت به مردم در اندیشه مسئولان و حضور گسترده مردم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور در ادامه ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف گفت: عمل نمودن به وظایف و فعالیت هاى اجتماعى بدون پشتوانه معنوى، سبب سقوط انسان از جایگاه حقیقى خود و مانع از رسیدن انسان به کمال مطلوب مى گردد. این مسأله از دیدگاه خاص اسلام نسبت به انسان کامل سرچشمه مى گیرد، از این رو ادیان آسمانى و به خصوص اسلام با همه دستوراتى که درباره اجتماع دارند، هیچ گاه از تقویت پشتوانه معنوى انسان فروگذار نکرده اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: کار بدون پشتوانه معنوى در عرصه اجتماعى علاوه بر این که عمل گرایى را در انسان تقویت مى کند، ممکن است انسان را از درون تهى کند.

وی بیان داشت: اعتکاف که نوعى درون گرایى است، انسان را از آفت خدافراموشى و خودفراموشى نجات مى دهد. افزایش روحیه تعاون و همکارى و توجه به اجتماع مسلمین ازجمله آثار اجتماعى اعتکاف است.

ارسال نظرات