خبرگزاری بسیج: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری، در جریان فعالیت های این اداره قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۲۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حجت الاسلام «مهدی شیخ» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این بازدید، بر ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات و نیازمندی های شهرستان ری، باید به زیرساخت های فرهنگی توجه بیشتری شود.

وی افزود: بدون تردید زبان هنر گویاتر از زبان سخن است و باید پتانسیل های فرهنگی پای کار بیایند تا ارزش ها در جامعه نهادینه گردد.

 وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات فرهنگی و هنری نشستی را در شهرستان ری برگزار خواهند کرد تا گام ارزنده ای برای ارتقای سطح حوزه فرهنگ و هنر برداشته شود.

در ادامه «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت فرهنگی این شهرستان شد.

وی گفت: شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر، فقط یک مجتمع فرهنگی و هنری دارد و این پاسخگوی انتظارات اصحاب فرهنگ  و هنر نیست.

وی افزود: بخش های تابعه شهرستان ری، نیازمند کار فرهنگی جدی است ولی متاسفانه، امکانات و اعتبارات جاری، پاسخگوی نیاز ها نیست.

ارسال نظرات