خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد
مدیرکل زندان‌های استان همدان از برگزاری دوره آموزشی هور و هجرت با هدف آموزش و توانمندسازی رفتاری زندانیان در زندان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۹۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

برگزاری دوره آموزشی هوروهجرت در زندان همدانحسن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دوره آموزشی طرح هور و هجرت که بر اساس دستورالعمل معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ابلاغ شده بود با 40 ساعت آموزش مددجویان زندان همدان به پایان رسید.

وی افزود: هدف این دوره، آموزش پنج گام محاسبه، هجرت، امید، جهاد و رهیاری با استفاده از متون اسلامی، آیات و روایات و احادیث و دستورالعمل ارسالی به مددجویان است تا در نهایت مهاجر(مددجوی در حال آموزش) به این باور برسد که می‌خواهد و می‌تواند خوب باشد و با امید و اعتقاد راسخ به پروردگار، راه حق و حقیقت را در پیش بگیرد و این اعتقاد و شناخت همواره راهنمای زندگی او باشد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: این دوره آموزشی برای چهار گروه 30 نفره و توسط حجت الاسلام دهقان و محمدرضا عزیزی در مدت 15 روز برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در راستای ترویج سوادآموزی و آموزش‌های رسمی، سال گذشته 65 نفر از مددجویان زندان  برای ادامه تحصیل در دو مقطع متوسطه اول و دوم، پرونده تحصیلی ارائه کرده و با پیگیری‌های اداره فرهنگی، به صورت آموزش از راه دور ثبت‌نام شده‌اند.

محمدیاری عنوان کرد: برهمین اساس نفرات مذکوردر آزمون‌های پایان ترم در دو مقطع متوسطه اول و دوم شرکت  کرده  و گواهینامه قبولی دریافت خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: 175 نفر نیز در مرکز یادگیری محلی ثبت نام شده و به صورت حضوری در کلاس‌های سوادآموزی، زیرنظر آموزش و پرورش استان در حال آموزش هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات