رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:
از محل عواید موقوفه قیدار نبی (ع) ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه‌های شاخص هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۳۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از هزینه ۱۲ میلیارد تومانی از محل عواید قیدار نبی (ع) برای ساخت پروژه‌های موقوفه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها یا به پایان رسیده و یا پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در راستای ترویج سنت حسنه وقف اقدامات متعددی طی سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین موقوفات از نظر ارزش ریالی در خدابنده واقع شده است، اظهار داشت: برای ترویج سنت حسنه وقف برنامه‌های متعددی انجام می‌شود که همین امر موجب تشویق بیشتر مردم به این سنت حسنه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های شاخص بسیاری از محل عواید موقوفات در قیدار نبی (ع) در حال ساخت است،تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها تالار احسان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی است.

محمدی با اشاره به مشخصات پروژه تالار احسان افزود: این پروژه در ۲ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا و در ۴ و نیم طبقه ساخته شده است و هدف از ساخت آن نیز کمک به ازدواج جوانان و تسهیل این امر در منطقه بوده است.

وی از ساخت پروژه حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای ۵ هزار متر مربع دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره ه اینکه در مجموع از محل عواید موقوفه قیدار نبی (ع) ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه‌های شاخص هزینه شده است، افزود: در این زمینه پروژه تجاری پیامبر اعظم (ص) یک و ۲، پروژه تجاری و رفاهی قرآن و عترت و بحث توسعه قیدار نبی (ع) در حال انجام است.

 

ارسال نظرات