روح الله نیکخواه گفت : اعزام دانشجویان از 12 تا 25 اسفند ماه و بسیج محلات از 25 اسفند تا 12 فروردین  انجام شد و در مجموع نسبت به سال گذشته  10 تا 15 درصد رشد  داشتیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۱۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  معاون اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص  اردوهای راهیان نور امسال  گفت : بیش از سه هزار دانشجو و بیش از 5 هزارنفر از بسیج محلات از یادمان های مختلف عملیاتی بازدید کردند.

 روح الله نیکخواه افزود: اعزام دانشجویان از 12 تا 25 اسفند ماه و بسیج محلات از 25 اسفند تا 12 فروردین  انجام شد و در مجموع نسبت به سال گذشته  10 تا 15 درصد رشد  داشتیم.

 

 

وی ادامه داد: دوره های زمانی هر اعزام 4 روزه که شامل حضور در معراج شهدای شهید محمودوند، بارگاه علی بن مهزیار و رزمایش فرهنگی در روز نخست؛ اروند، آبادان، خرمشهر، شلمچه و نهر خین در روز دوم؛ حمیدیه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، یادبود شهید باقری، فتح المبین و شوش در روز سوم؛ یادمان شهدای رمضان، طلائیه، شهید هاشمی، هور و هویزه در روز چهارم بود.

 

معاون اردویی سپاه ثارالله استان کرمان  فت: بیش از ۸۰ نفر به عنوان خادم افتخاری نیز در این مدت به زائرین خدمت کردند.

 

معاون اردویی سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه جامعه نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است؛ برگزاری اردوی راهیان نور به ویژه از حیث حضور اقشار مختلف در این اردوها را کمک بزرگی به ترویج این فرهنگ دانست.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات