فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت خطیرو سنگینی برعهده دارندبا توجه به اینکه جامعه امروزی به سمت اطلاعات و فناوری سوقیافته است این مساله مسئولیت خبرنگاران را بیشتر می کند .
کد خبر: ۹۰۰۳۷۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت خطیرو سنگینی برعهده دارندبا توجه به اینکه جامعه امروزی به سمت اطلاعات و فناوری سوقیافته است این مساله مسئولیت خبرنگاران را بیشتر می کند .

سرهنگ پاسدار سید حسن یوسفی بابیان اینکه شهرستان گلوگاه در بینشهرهای استان مازندران مظلوم واقع شده است افزود:عدم توسعه یافتگی شهر مساله ایاست که به مسئولین و رسالت خبرنگاران مربوط می شود .

وی در ادامه بیان کرد: برخی جناح بازی ها و نگاه های سیاسی منجر بهعدم تعامل در بین مسئولین شده است و این مساله مسیر توسعه شهرستان گلوگاه را مسدودکرده است .

سرهنگ یوسفی بابیان اینکه عدم اشتغال و بیکاری جوانان شهرستان گلوگاهیکی از عوامل جهت گیری جوانان به سمت آسیب های اجتماعی شده است اظهار کرد:در سال ۹۷ ایجاد مشاغل کوچک در سطح روستاها ،ایجاد صندوق های خیریه با هدف پایه گذاری ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله برنامه های در دست اقدام سپاه در سال97به شمار می آید .

فرمانده سپاه گلوگاه با اشاره به اهمیت فضای مجازیطبق منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: در بحث فضای مجازی و سایبری در مقابله بادشمن عقب هستیم واین مساله به عنوان بزرگترین دغدغه نظام شناخته شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها