کد خبر: ۹۰۰۳۷۸۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :سرهنگ داوود اصغری در دیدار نوروزی با حسین دهقان، شهردار ورامین و هیات همراه با اشاره به شعار سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: باید اجرایی شدن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را از خودمان شروع کنیم.

فرمانده سپاه ورامین خاطر نشان کرد: از طرفی باید کالای خوب به مردم عرضه شود تا رقابت و تقاضا ایجاد کند و مسئولین نیز برنامه جدی در برخورد با قاچاق کالا داشته باشند.

فرمانده سپاه ورامین اظهارداشت: باید کار در منزل فرهنگ سازی شود و به این فعالیت علاوه بر اشتغال به عنوان سرگرمی و اوقات فراغات نگاه کنند.

وی افزود: مردم فهیم ما همیشه از کالای مرغوب ایرانی حمایت کرده اند و مسئولین باید تمام توان خود را برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را به کار ببرند، البته این نگاه نیز مهم است که همگی بدانیم هر کالایی به صرف خارجی بودن بهتر نیست، بلکه اعتماد به کالاهای ایرانی نیز نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد با این شرط که مسؤولین به کیفیت اهمیت بدهند.

فرمانده سپاه ورامین افزود: حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد ولی نباید آن شروط گفته شده فراموش شود.

اصغری ادامه داد: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی به نام مردم و به کام تولیدکنندگان باشد، بلکه همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم مردم و هم مسئولین به وظیفه خود در این عرصه عمل کنند،زیرا تمام کالاها و امکانات مورد نیاز مردم مستقیم با سلامتی و جان مردم مرتبط است و نمی توان به صرف حمایت از کالای ایرانی آنها را نادیده گرفت و این از سوی مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شد و باید مردم و مسؤولین به دقت آن را دنبال کنند.

 

 

سرهنگ اصغری :حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد ولی نباید آن شروط گفته شده فراموش شود.سرهنگ اصغری :حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد ولی نباید آن شروط گفته شده فراموش شود.سرهنگ اصغری :حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد ولی نباید آن شروط گفته شده فراموش شود.

ارسال نظرات