برادر شهید سنجرانی:

نتیجه غیرت شهدای مدافع حرم رستگاری آنان بود

برادر شهید سنجرانی با بیان اینکه  نتیجه غیرت شهدای مدافع حرم رستگاری آنان بود، ابراز داشت: مدافعان حرم اهل بیت(ع) نشان دادند که دیگر  بی‌حرمتی به اهل بیت امام حسین (ع) دیگر تکرار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام مهدی سنجرانی شب گذشته در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، عوض مرادی که در مسجد امام سجاد (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  اکنون که همه ما در این محفل نورانی و معنوی جمع شده‎ایم و اشک می‌ریزیم از سر دلسوزی برای شهید نیست، چرا که  این شهید با اهل بیت (ع) همنشین شده  شده است.ما برای خودمان و عاقبتمان گریه می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «اگر مدافعان حرم نبودند، چیزی از حرم ائمه (ع) باقی نمی‌ماند» ادامه داد:  شهدای مدافع حرم فدایی حضرت زینب کبری(س) هستند.

برادر شهید محمدرضا سنجرانی اظهار داشت: شهدا خانواده داشتند؛ فرزند و همسر داشتند و به آنان وابسته و دلبسته بودند اما انچنان عاشق و دلبسته خدا شدند که حاضر شدند دست از خانواده خود برداشته و در راه خدا از دین خدا دفاع کنند.

وی با بیان اینکه  نتیجه غیرت شهدای مدافع حرم رستگاری آنان بود، ابراز داشت: مدافعان حرم اهل بیت(ع) نشان دادند که دیگر  بی‌حرمتی به اهل بیت امام حسین (ع) دیگر تکرار نخواهد شد.

سنجرانی با اشاره به مصائبی که بر حضرت زینب(س) گذشت، عنوان کرد: دو شب از وفات عمه سادات(س) گذشته، امام سجاد(ع) فرمودند که یعقوب(ع)از ملک الموت پرسید:" آیا جان یوسف مرا گرفته‌ای؟" و او گفت نه؛ و این پیامبر آنقدر بر سر گم شده خود گریست که نابینا شد؛ حال آن که در کربلا، 18 یوسف را جلو چشم ما سر بریدند!" و امان از دل زینب، بانویی که همه این صحنه‌ها را تماشا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها