رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی:

نقش مهم دانشگاه ها با تربیت نیروی ماهر در تحقق شعار سال

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در دیدار نوروزی با دانشگاهیان این دانشگاه با اشاره به شعار سال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: دانشگاه‌ها به عنوان یکی از دستگاه‌های دولتی با تولید علم با توجه به نیاز روز جامعه و به خصوص تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص می‌توانند نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار در تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۶۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بخشعلی معصومی با اشاره به وظایف سنگین دانشگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان توسعه و پیشرفت کشور، یادآور شد: در همین زمینه نیز با دانشجویان متخصص و متعهد که آیندسازان کشورمان هستند همچنین با ارتقای سطح کمی، کیفی و استفاده از تجربیات گذشته می‌خواهیم وظیفه خود را در راه تعالی و پیشرفت ایران اسلامی گام‌های موثری برداریم.

وی اضافه کرد: این دانشگاه ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از این ظرفیت‌های برای شکوفایی و آبادانی این منطقه و کشورمان استفاده شود.

معصومی با اشاره به برخی برنامه‌های پیش روی این دانشگاه در ماه آینده گفت: برگزاری دومین همایش ملی گردشگری با محوریت تبریز 2018، جشنواره استانی عکاسی با محوریت تبریز 2018 و استارت آپ گردشگری به صورت کشوری از جمله سه رویداد مهم ماه‌های آینده این دانشگاه است.

وی حرکت در مسیر تحقق شعار سال و برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه را از اولویت‌های مهم سال 97 عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها