خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی هایی که صورت گرفت چهار طرح ملی برای نهاوند تعریف و برای آنها ردیف ملی اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۵۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

تعریف 4 طرح ملی برای نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در گردهمایی مسئولان هیاتهای ورزشی و خبرنگاران نهاوند بیان داشت: تکمیل طرح شبکه فاضلاب شهر نهاوند نیازمند 100 میلیارد ریال است که 70 میلیارد ریال آن از محل اعتبار در اختیار نماینده و 30 میلیارد ریال دیگر هم از طریق اداره کل آبفای شهری تامین شد.

وی افزود: با توجه به تامین اعتبار این طرح اداره کل آبفای شهری متعهد شده است که تا پایان سال جاری شبکه فاضلاب را به طور کامل آماده بهره برداری کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار طرح ملی و بیش از 30 هزار طرح استانی نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد، افزود: با توجه به تعداد بالای طرحهای نیمه تمام در کشور، اهتمام دولت و مجلس بر این است که تا تکمیل آنها، طرح جدیدی تعریف نشود بنابراین با رایزنی هایی که صورت گرفت چهار طرح ملی برای نهاوند تعریف و برای آنها ردیف ملی اختصاص داده شده است.

وی افزود: از جمله طرح‌هایی که ردیف ملی به آنها اختصاص داده شده جاده نهاوند به آورزمان و ملایر و محور نهاوند- سه راهی کرمانشاه است که تاکنون 80 میلیارد ریال برای آنها تعلق گرفت که عملیات چهار بانده شدن آنها در سال جاری ادامه می یابد.

بهرام نیا افزود: علاوه بر این چون در شهر نهاوند ایستگاه راه آهن برای مسافران تعریف نشده بود بنابراین با پیگیری‌های مجدانه، موافقت وزارت راه مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری و باربری در شهرک شهید حیدری با تامین اعتبار لازم اخذ و هم اکنون کار مطالعه آن آغاز شده است.

وی به احداث سه استخر ورزشی در نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به قول مساعد معاون وزیر ورزش و امور جوانان استخر مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل و علاوه بر آن 2 استخر دیگر با اعتبار 35 میلیارد ریال احداث می شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص سد گرین نیز گفت: با توجه به اینکه اجرای این طرح در قالب فاینانس داخلی به یک شرکت سپرده شده بود به علت کندی در روند اجرای آن ،از این شرکت خلع ید ودر سال جاری با فاینانس جدید عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات