فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

کاهش 36 درصدی حوادث ترافیکی نوروز 97 در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش 36 درصد تلفات حوادث رانندگی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز 13 مورد حادثه رانندگی منجر به فوت در استان به وقوع پیوست که بر اثر آن، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۳۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جاری با اشاره به اقدامات انجام شده از 27 اسفندماه 96 تا 14 فروردین سال جاری در استان گفت: نیروی انتظامی استان مرکزی در کنار سپاه روح‌الله و اداره اطلاعات با اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز توانست موفق عمل کند.

وی افزود: وقوع جرایم مختلف در ایام نوروز امسال در این استان نسبت به سال قبل پنج درصد کاهش یافته است همچنین  در زمینه وقوع انواع سرقت امسال شاهد کاهش 5 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به وقوع هفت فقره قتل در بازه زمانی مذکور گفت: ۶ مورد از قتل های به وقوع پیوسته در ایام نوروز امسال، کشف شده و تلاش برای دستگیری عامل یا عاملان دیگر با جدیدت ادامه دارد و در این زمینه شاهد افزایش 700 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

سردار عزیزی به کشف 124 کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز توسط ماموران انتظامی اشاره کرد و گفت: در زمینه کشفیات سلاح و مشروبات الکلی نیز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای افزایش امنیت اجتماعی، کاهش حوادث رانندگی و خدمت رسانی مطلوب به مردم به کار گرفتف گفت: وقوع نزاع دسته جمعی در این ایام را با 17 فقره دارای 13 درصد رشد نسبت به سال گذشته و نزاع فردی با 370 مورد 17 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به کاهش 36 درصد تلفات حوادث رانندگی در ایام نوروز در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 13 مورد حادثه رانندگی منجر به فوت در استان به وقوع پیوست که بر اثر آن، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار