نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:
کد خبر: ۹۰۰۳۷۳۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نخستین شورای اداری استان مرکزی در سال جاری با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی گفت: اکنون که در چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم امیدواریم با تلاش مضاعف و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با قوت و عزت به سمت موفقیت حرکت کنیم.

وی رمز موفقیت هر ملتی را داشتن عزم و اراده دانست و گفت: هر کجا که ملت با اراده قوی ورود پیدا کرده است توانسته‌ایم موفق، سربلند و در تاریخ نقش آفرین باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرصتی گران بها است که امروز در اختیار همه مردم و مسئولان قرار دارد و همه باید قدردان این انقلاب باشیم و با اقدامات لازم گام های بلندتری را برای پیشبرد اهداف انقلاب برداریم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه بایستی از فرصت‌ها نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم، گفت: اگر قدر این فرصت را ندانیم از بین می‌رود و خسارت به دنبال دارد و تمام فرصت‌ها سوخت می‌شود؛ با توجه به فرصت‌های موجود دولت و مجلس هم خط و هدف را مشخص کرده و برای آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی با پیگیری و خُرد کردن هدف کلان در بخش‌های مختلف گام‌های بلندی برداریم، گفت: انتظار ملت این است که بتوانیم جایگاه نظام اسلامی را در زمینه اقتصادی و تحرکات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به یک جایگاه قابل قبول برسانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مشکلاتی که در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد و تهدیدات بین المللی موجود در پیرامون نظام اشاره و تصریح کرد: می‌طلبد با عزم و اراده ملی و مسئولیت‌پذیری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه با رشد چهار یا پنج درصد نمی‌توانیم کار را به درستی پیش ببریم، گفت: برای دستیابی به اهداف تعیین شده بایستی رشد اقتصادی را به بیش از ۸ درصد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع یکی از مولفه‌های بزرگ اقتدار هر ملتی قدرت اقتصادی است که اساس آن بهره‌وری، برنامه‌ریزی مناسب، ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از کارآفرینان و مصرف کالای ایرانی و پرهیز از اسراف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات