رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک:

اعزام 40 نفر از مددجویان اراکی به مشهد مقدس

رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک گفت: این نهاد حمایتی در ایام نوروز زمینه سفر 40 نفر از مددجویان تحت حمایت را به اردوی زیارتی مشهد مقدس فراهم کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۱۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

ناصر علیمردان رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بابیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانوارهای تحت حمایت نسبت به اعزام آن‌ها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد اراک منطقه دو زمینه سفر 40 نفر از مددجویان تحت حمایت را به اردوی زیارتی مشهد مقدس فراهم کرد، افزود: این مددجویان از منتخبان کلاس‌های آموزش خودکفایی مسابقات قرآن و مددجویانی بودند که تاکنون به مشهد مقدس نرفته‌اند.

علیمردان با اشاره به اینکه تعمیق و نهادینه‌سازی سنت‌های اسلامی، احسان و نیکوکاری از محورهای موردتوجه کمیته امداد است، افزود: آموزش سبک زندگی، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی ازجمله برنامه‌های فرهنگی در بخش مددجویی کمیته امداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار