مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
برنامه ترویجی حفاظت از اراضی کشاورزی توسط مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه شده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امروزه حفاظت از عرصه‌های کشاورزی به عنوان بستر حیات بر کسی پوشیده نیست اما تبیین اهمیت موضوع برای آحاد مردم امری ضروری و مستلزم فرهنگسازی گسترده است.

جمال انصاری افزود: به منظور آگاهی بخشی به شهروندان و آحاد جامعه در خصوص اهمیت و لزوم حفاظت از اراضی کشاورزی، اقدام به تهیه برنامه ترویجی تلویزیونی با این موضوع در استان زنجان شده است.

وی با اشاره به معرفی سامانه ۱۳۱حفظ کاربری اراضی در برنامه ترویجی حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: سامانه «131» به طور 24 ساعته آماده دریافت گزارشات تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده و شهروندان در مناطق مختلف استان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: برنامه ترویجی حفاظت از اراضی کشاورزی توسط مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه شده است.

انصاری افزود: سامانه «131» علاوه بر دریافت گزارشات تغییر کاربری، مشاوره های لازم در زمینه های مختلف از جمله حفاظت از اراضی و اخذ مجوزهای مربوطه را نیز به شهروندان ارائه می کند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: در این برنامه ترویجی همچنین سعی شده است با پرداختن به بخشی از فعالیت ها و گشت های اکیپ های حفاظت از اراضی کشاورزی استان، جدیت نظارت ها و پایش های مستمر عرصه های کشاورزی در استان به تصویر کشیده شود. 

ارسال نظرات