خبرهای داغ:
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد خبر داد

بازدید بیش از 18 هزار نفر از جاذبه‎های طبیعی اسدآباد

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از بازدید 18 هزار و 872 نفر از جاذبه‎های طبیعی شهرستان اسدآباد در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

بازدید بیش از 18 هزار نفر از جاذبه‎های طبیعی اسدآبادکامران اکبری شایگـان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در ایام نوروز امسال 18 هزار و 872 نفر از جاذبه‌های طبیعی دیار سیدجمال بازدید کردند.

وی با اشاره به برگزاری 10 برنامه متنوع در ایام نوروز97 تصریح کرد: در تعطیلات امسال 132 مورد بازرسی از مراکز تفریحی، اقامتی، خدماتی و ... انجام شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: همچنین 2 هزار و 557 نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و 13 هزار و 615 نفر از جاذبه‌های دست‌ساز این شهرستان بازدید کردند که آمار بازدید امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28.8 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 233 نفر در مراکز اقامتی شهرستان حضور داشته‌اند، تصریح کرد: آمار اقامت سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49.7 درصد افزایش داشته است.

اکبری شایگان تصریح کرد: توزیع 10هزار نسخه از نقشه اسدآباد و زندگی نامه سیدجمال الدین اسدآبادی در بین گردشگران نیز از برنامه‌های دیگر این اداره در ایام نوروز بوده است.

وی گفت: اجرای مسابقات هفت سین برتر و پخت شیرینی‌های خانگی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و پخت غذاهای محلی، جشنواره بازی‌های محلی در روستای چشمه قنداب و اجرای مسابقه عکاسی با موضوع نوروز و آیین‌های آن از سایر اقدامات این مرکز در ایام تعطیلات بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات