فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

اردوی راهیان نور باید مانند یک فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: اردوی زیارتی زائران شهدا باید مانند یک فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۶۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
سرهنگ دوم پاسدار علی نیک یاد  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: اردوی زیارتی زائران شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی دستاورد‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس است و باید این فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.

وی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های همین شهدا عنوان کرد و افزود: شهدای نظام اسلامی با تبعیت از ولی فقیه زمان و با روحیه جهادی و اخلاص و معنویت توانستند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کنند و دشمن بعثی را از کشور بیرون برانند.

وی در ادامه بیان کرد: شهدای مدافع حرم نیز ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس بودند و درگیری با دشمنان را تا مرز اسرائیل به عقب راندند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: درطی سفر‌های زیارتی مناطق عملیاتی، زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، خرمشهر و آبادان، طلائیه، هویزه، دهلاویه، تنگه چذابه، فکه، فتح المبین و پادگان دوکوهه بازدید کردند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: زائران، علاوه بر زیارت شهدا، از زیارت حرم مطهره حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم و حرم امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تهران نیزبهره‌مند شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار