نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: حمایت از کالای ایرانی ، مانع از قاچاق کالای خارجی می شود که این امر به نفع ملت ، جوانان و اقتصاد کشور است .
کد خبر: ۹۰۰۳۶۴۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیه الله علی معلمی افزود : حمایت از کالای ایرانی ، مانع از قاچاق کالای خارجی می شود که این امر به نفع ملت ، جوانان و اقتصاد کشور است .
وی با اشاره به اینکه وقتی کالای ایرانی تولید می شود نباید از تولیدات خارجی استفاده کرد ، گفت که مدیران و کارگران نیز باید تولیدات داخلی را به سمت بالا بردن کیفیت سوق دهند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد : کیفیت بالای کالای ایرانی نه تنها منجر به خرید شهروندان می شود بلکه باعث تشویق تولیدکنندگان برای بهتر عمل کردن هم می شود.
فرماندار شهرستان قائمشهر در این جلسه گفت : حمایت از کالای ایرانی علاوه بر مشکل اقتصادی و تولید به رفع معضل اشتغال کمک می کند که نیازمند عزمی جدی است .
مهدی محمدی در خصوص اعتباراتی که در حوزه روستایی در قالب سامانه کارا برای شهرستان قائمشهر ابلاغ شده ، اشاره کرد و گفت : در این راستا به افرادی تسهیلات تعلق می گیرد که بیکار باشند و بتوانند زمینه اشتغال به صورت بیمه ایی برای 3 نفر دیگر را ایجاد کنند .
فرماندار شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه بنا را بر آن نهاده ایم تا تسهیلات به افراد بازنشسته تعلق نگیرد ، افزود : تمام سعی و تلاشمان بر آن است تا با ارائه تسهیلات به جوانان جویای کار ، زمینه اشتغال را تداوم ببخشیم.
مهدی محمدی با اشاره به اینکه این اعتبارات در سه بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات تقسیم خواهد شد ، گفت که تاکنون در بخش کشاورزی پرونده های ثبت نام شده به بانک ارسال شده و در این زمینه بانک کشاورزی همکاری خوبی با ما داشته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها