در نخستین روزهای کاری سال جدید؛

مدیران برق تبریز میثاق نامه اخلاقی امضا كردند

معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز، میثاق نامه اخلاقی سال جدید را امضا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۴۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی توزیع شرکت برق تبریز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر اعتلای شرکت در سال جدید گفت: در سال 96 با تلاش و جدیت تمامی همکاران توفیقات خوبی حاصل شده است که امیدواریم در ادامه مسیر هم، در خدمت رسانی گام های مناسبتری برداریم.

عادل کاظمی بیان کرد: در سال گذشته 800 میلیارد ریال پروژه خاتمه یافته داشتیم که رشد خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است.

وی افزود: در حوزه بهره برداری با تلاش های فوق العاده همکاران، توانستیم 40 درصد میزان خاموشی ها را نسبت به سال 95، کاهش دهیم.

کاظمی با اشاره به کاهش تلفات انرژی الکتریکی به عنوان یکی از شاخص های مهم شرکت های توزیع برق، افزود: با هدفگذاری و تحقق حدود 90 میلیون کیلو وات ساعت شناسایی و محاسبه اختلاف مصرف انرژی و بهبود در کاهش تلفات بخش های فنی و غیر فنی، تقریباً دو درصد کاهش تلفات انرژی داشته ایم.

وی اظهار داشت: متوسط زمان واگذاری انشعاب در سال 95، 22 روز بود که با برنامه ریزی های انجام شده این زمان به زیر 6 روز رسید.

کاظمی از وصول مطالبات حدود 95 درصدی انرژی در سال 96 خبر داد و افزود: وضعیت بدهی به پیمانکاران و فروشندگان به طور مناسبی مدیریت شده است.

وی تشریح کرد: شاخص های مهم شرکت برای سال 97 احصا و به مدیران شرکت ابلاغ شده است و می بایست برنامه تفصیلی برای این شاخص ها تدوین و تا پایان فروردین ماه ارائه شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطر نشان شد: همه ما در این شرکت باید تلاش کنیم تا باری از دوش مردم برداریم و برای افزایش رفاه و آسایش مردم، تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها