خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: راهیان نور پادزهری است در مقابل آن اقداماتی که دشمن علیه فرهنگ و جوانان ما انجام می‌دهد و جوانان ما را در مقابل آسیب‌ها، هجمه‌های فرهنگی و قتل عامی که دشمن علیه جوانان ما دارد مانند فضای مجازی، ماهواره و... مصون می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۲۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

راهیان نور پادزهری در مقابل اقدامات و هجمه‌های دشمنسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک سال نو اظهار داشت: در سال 96 اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب را داشتیم که اعزام به مناطق عملیاتی غرب حدود 700 نفر را داشتیم که در چند مرحله انجام شد.

وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل یادمان‌های بازی دراز، منطقه عملیاتی مرصاد و تنگه چازبر و پادگان ابوذر بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سه مرحله اعزام به مناطق جنوب نیز صورت گرفته است، اظهار داشت:در این مراحل حدود یک هزار و 400 نفر اعزام شدند و یک مرحله نیز در ایام نوروز داشتیم که هفت اتوبوس شامل 350 نفر اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعزام‌ها به مناطق عملیاتی غرب کشور از دانش‌آموزان بودند و سه مرحله اعزام به جنوب نیز از دانش‌آموزان بود و حدود 600نفر نیز راهیان نور دانشجویی داشتیم که در چهار مرحله انجام شد.

ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در راهیان نور برگزار می‌شود، گفت: در تمام اتوبوس‌ها راویان دفاع مقدس و روحانیان حضور دارند و در طول مسیر راویان خاطراتی از ایام دفاع مقدس را بیان می‌کنند و در یادمان‌ها نیز توضیحاتی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه محصولات فرهنگی نیز تهیه شده که به زائران تقدیم می‌شود، افزود: در این سفرها با توجه به موقعیت برنامه‌های مختلفی مانند دلنوشته، مسابقه، اهداء جوائز و... نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که ما با فناوری راهیان نور آن را استخراج می‌کنیم، مسلماً برنامه راهیان نور یک رزمایش فرهنگی است که می‌تواند آثار و برکات زیادی داشته باشد و نسل جوان ما را با رشادت‌ها و ایثارگری شهدا آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: راهیان نور پادزهری است در مقابل آن اقداماتی که دشمن علیه فرهنگ و جوانان ما انجام می‌دهد و جوانان ما را در مقابل آسیب‌ها، هجمه‌های فرهنگی و قتل عامی که دشمن علیه جوانان ما دارد مانند فضای مجازی، ماهواره و... مصون می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه امسال سهمیه راهیان نور رشد داشته است، گفت: اعزام‌های ما نسبت به سال گذشته بیشتر شده بود.

وی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور افزود: موضوع راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است می‌تواند با جنگ نرم دشمن مقابل کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمن درصدد این است که گذشته ما را از ما بگیرد، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد آن خصلت‌ها و ویژگی‌هایی که در جوانان این مرز و بوم وجود دارد و آن روحیاتی که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و تعالیم اسلامی است از جمله روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی را از ما بگیرند.

وی یادآور شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود اقداماتی انجام می‌دهند از جمله سند ننگین 2030 که تلاش دارند با اقداماتی مانند حذف درس حسین فهمیده، عکس شهدا و... روحیه شهادت‌طلبی و ظلم‌ستیزی و ایثارگری را از بین ببرند.

ابراهیمی ابراز داشت: وقتی دشمن اینگونه عمل می‌کند بنابراین اثرگذاری این اقدامات فرهنگی بالا است و دشمن این را لمس می‌کند چراکه در حال رصد است.

وی اضافه کرد: ما زائرینی نیز از کشورهای دیگر داریم و دشمن نگران این موضوع است بنابراین راهیان نور باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: یکی دیگر از اثرگذاری راهیان نور ایجاد روحیه ایثار و شهادت طلبی در جوان و نوجوان ما است و 100 درصد این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات