نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی حمایت از کالای داخلی را به معنای حفظ استقلال کشور و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان دانست.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۸۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمد مرادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی ایشان اظهار داشت: حمایت از کالای داخلی همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری مورد توجه بوده است و هم اکنون نیز ایشان با نامگذاری سال ۹۷ به نام حمایت از کالای داخلی بار دیگر مسئولین را متوجه این موضوع ساختند.

وی افزود: حمایت از کالای داخلی در واقع به معنای حفظ استقلال کشور و ارائه دانش و توانمندی جوانان است.

نماینده مردم قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: با حمایت از کالای داخلی زمینه اشتغال زایی پایدار جوانان کشور و کشف استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان نیز به وجود می‌آید و ما می‌توانیم نوآوری‌های خود را در جهان عرضه نماییم.

مرادی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای داخلی به معنای قطع ارتباط با دیگر کشور‌ها نیست ادامه داد: ما باید در کنار ارتباط پایدار و مفید خود با دیگر کشور‌های جهان با حمایت از کالای داخلی خود، مسیر رشد و شکوفایی کشور را هموارتر نماییم.

وی با بیان اینکه با حمایت از کالای داخلی زمینه رقابت با دیگر کشور‌ها نیز بیشتر ایجاد می‌شود افزود: وقتی حمایت از کالای داخلی وجود داشته باشد استعداد‌ها و توانمندی‌ها خود را نشان می‌دهند و خلاقیت‌ها بروز می‌یابد و کالای داخلی می‌تواند با کالای خارجی در عرصه بین المللی رقابت داشته باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات