برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی در مریوان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی درسال ۹۶ در شهرستان مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مساجد و مؤسسات قرآنی بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و اماکن مذهبی این شهرستان در سال ۹۶ برگزارشده است.

وی به برگزاری بیش از ۸۰ گفتمان دینی و دانشجویی با موضوعات مختلف فرهنگی و دینی و... اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی از جمله مراسم ماه محرم، ایام فاطمیه، دهه کرامت، هفته وحدت، مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره)، دهه فجر، مراسم ماه‌های رجب و شعبان و ماه مبارک رمضان، مراسم میلادو شهادت ائمه اطهار (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال گذشته بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مریوان عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس‌های قرآنی در سطوح مختلف دوره ابتدایی و متوسطه، برگزاری نمایشگاه و مسابقات رادیویی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار، برگزاری جلسات ستاد شئون و امر به معروف و نهی از منکر و... از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در سال ۹۶ است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه بهبود وضعیت کیفی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای سال آینده در دستور کار قرار دارد اعلام کرد: با همت و حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان و همکاران شهرستان مریوان و با تلاش دسته‌جمعی متولیان فرهنگی این شهرستان برای دسترسی به اهداف مورد نظر در سال ۹۷ تلاش می‌کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات