فرمانده سپاه رامسر: شادی واقعی مردم زمانی اتفاق می افتد که بتوانیم با تدابیر درست وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کنیم و سپاه در طول این سال ها تمام تلاش خود را کرده است تا این مهم را به انجام برساند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۸۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر در گفت و گویی با بیان اینکه مقوله فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب است گفت: شهرستان رامسر با دارا بودن ۲۸۴ شهید و فرهنگ غنی مردمان این منطقه همیشه زبانزد بوده است اما متاسفانه در سال های اخیر با اجرای برنامه های غیر فرهنگی که عنوان فرهنگی را نیز یدک می کشند نام رامسر به عنوان یک شهری که سبک زندگی غربی در آن وجود دارد بر سر زبان ها افتاده است.

وی تصریح کرد: این رویه باید هر چه سریعتر با رویکردها و روش های جدید مدیریتی تغییر کند.

فرمانده سپاه رامسر افزود: انتظار داریم مدیران مجموعه های توریستی نسبت به مدیریت مجموعه زیر نظرشان دقت بیشتری داشته باشند تا به بهانه شادی شاهد این نباشیم که ۱۰ سال آینده ولنگاری و سبک زندگی غربی در شهر ما به امری طبیعی تبدیل شود.

سرهنگ محمدی ادامه داد: امروز برخی می‌خواهند با بعضی حرف‌ها و برگزاری کنسرت‌های موسیقی، مردم را سرگرم کنند.

وی افزود: شادی واقعی مردم زمانی اتفاق می افتد که بتوانیم با تدابیر درست وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کنیم و سپاه در طول این سال ها تمام تلاش خود را کرده است تا این مهم را به انجام برساند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان دولتی نیز به جای توجه به شادی های کاذب که فقط برای عده ای خاص و محدود برگزار می شود نسبت به اشتغال جوانان این شهرستان مظلوم دغدغه داشته باشند.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه مخالفت با هنر فاخر اقدام درستی نیست گفت: ما با هنری که مروج ابتذال و بی بند وباری باشد مخالفیم.

وی هدف از این کارها را القای دوقطبی در جامعه دانست و افزود: طبق شرع مقدس و طبق قانون وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است که از این منکرات جلوگیری کنند

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها