حجه الاسلام تسخیری: متاسفانه مسئولان فرهنگی شهرستان درصددند رامسر را شهری کنسرت محور معرفی کنند
کد خبر: ۹۰۰۳۵۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در گفت وگویی ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: آغاز و پایان سال ۹۷ با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مصادف شده است که از این رو سالی خوب و پربرکتی را برای همه مردم کشور اسلامی مان آرزو می کنم.

وی با اشاره به شعار سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: امیدواریم دغدغه های مسئولین برای یک تولید با کیفیت و قابل بهره برداری از سوی مردم باشد و همچنین آحاد مردم نیز در کنار این موضوع با حمایت خود از کالای ایرانی مسیر رونق اقتصاد در کشور را هموارتر کنند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر در ادامه با بیان اینکه دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب در حال حاضر معیشت و اقتصاد مردم است خاطرنشان کرد: امروز دغدغه اصلی مسئولین نظام و مسئولان شهرستان رامسر باید موضوع اشتغال و رونق اقتصاد مردم باشد و در این راستا می بایست خدمت رسانی پاک داشته باشند.
وی با اشاره به آنکه مردم نیازمند تفریحات شاد و سالمی هستند و در کنار اینها تعصب و علاقه به فرهنگ ملی و دینی خود دارند تصریح کرد: ما به عنوان نیروی های انقلابی و هیاتی اعلام می کنیم که مخالف با خوشحالی و رفاه مردم نیستیم اما آن چیزی که شاهد آن هستیم ظاهر امر بر این می آید که مسئولین شهرستان در این مدت دغدغه اصلیشان موضوع کنسرت موسیقی شده است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه ما دارای فرهنگ اصیل اسلامی هستیم یادآورشد: ما اعلام نمی کنیم که برای مردم شادی فراهم نشود اما با ایجاد مراکز گناه که برای آحاد مردم فراهم می شود مخالف هستیم زیرا برخی از اخبار و منش ها در بعضی از کنسرت ها خلاف شئونات اسلامی و دینی ما است.

وی اظهار کرد: ما از مسئولان فرهنگی استانی و شهرستانی که شهر رامسر را فقط می خواهند یک شهر کنسرت محور معرفی بکنند گلایه مندیم زیرا این شهر مسمی به نام آخوند محله و شخصیت های بزرگی همانند آیت الله الهیان ها و فلسفی ها و دیگر رجال علمی و دینی می باشد.

وی در همین زمینه افزود: انتظار داریم همان طوری که برای مسئله کنسرت این همه جنجال و بحث در فضای مجازی و حقیقی به وجود می آید ای کاش برای مسائل فرهنگ های سنتی و بومی و فرهنگ اصیل اسلامی همچنین فضایی را نیز ایجاد می کردند.
مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر با بیان اینکه ای کاش مسئولان فرهنگی توجه و حضور بیشتر در صحنه های دینی داشتند و نقش بهتری را ایفا می کردند اظهار کرد: امیدوارم که در سال ۹۷ همه مسئولان فرهنگی برنامه فرهنگی پاک را برای شهرستان برنامه ریزی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از امام جمعه محترم، ادارات ارشاد، اوقاف، تبلیغات، نهادهای مذهبی و انقلابی، موسسات فرهنگی و هنری، شهرداری ها، بسیج هیئات مذهبی، آموزش پرورش، دانشگاه ها و دیگر نهادهایی که فرهنگ ساز هستند انتظار و تقاضا داریم گرد هم بیایند تا برنامه ای پاک اعم از شادی ها و در مصائب اهل البیت برنامه ریزی مدون و آموزنده و راهبردی برای مردم فهیم شهرستان رامسر تدارک ببینند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها