خبرهای داغ:
خادم الشهدای یادمان شهدای هویزه در گفتگو با «بسیج»:

کتاب مهمترین راه ارتباط زائران با شهدا/ زبان کودکانه؛ روایت دفاع برای کودکان

خادم الشهدای یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه دیدن و شنیدن در اردوهای راهیان نور از مناطق مولفه اصلی است، مهم ترین محور را پس از آن تدوام ارتباط زائران با شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۶۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

میرحامد یحیوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهارداشت: وقتی زائر از راهیان نور برمی گردد برای حفظ رابطه خود با راهیان نور بهترین راه انس و الفت با شهداست که مهم ترین روش آن خواندن کتاب های منتشره در این خصوص است.

وی ادامه داد: کتاب های زیادی توسط ناشران مختلف از حقایق دوران دفاع مقدس و شهدا منتشر شده که زائر می تواند با خواندن این کتاب ها هم اطلاعات خودش رو بالا ببرد و هم این رابطه را حفظ کند.

یحیوی اضافه کرد: حضور موسسه فرهنگی راه ماندگار را به فال نیک می گیرم که کتاب های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کتاب های حوزه دفاع مقدس را با تخفیف های بیشتر و بهتر در مناطق عرضه می کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور کودکان در اردوهای راهیان نور خانوادگی، بیان کرد: از آنجایی که در ایام نوروز خانواده ها بیشترین عضوهای زائرین راهیان نور رو تشکیل می دهند و نوجوانان و خردسالان همراه خانواده ها در این مناطق حضور پیدا می کنند باید تدابیری توسط مسئولان امر اتخاذ شود تا راویان به زبان کودکانه مفاهیم دفاع مقدس و شهدا را روایت کنند.

 یحیوی افزود: به نظر من استفاده از راویان جوان و تهیه کتاب های طنز دفاع مقدس که اخیرا هم به شکل و شیوه های مختلف منتشر شده است بهترین راه در این خصوص است.

این خادم الشهدای جوان در خصوص حضور خادمان و تلاش آن ها نیز گفت: جا دارد از خادمین افتخاری شهدا، مجموعه های رسانه ای مختلف و افراد گمنامی که در زمینه شناساندن خط و مشی شهدا به جوانان و نوجوانان فعالیت می کنند و تعدادشان هم کم نیست و انصافا با دلی پاک از جان و دل خدمت می کنند تشکر ویژه ای بکنیم.

یحیوی خاطرنشان کرد: همانا خادم الشهدا به مقامی می رسد که «منا اهل البیت» می شود و حقیر نیز به کلمه ای از آخرین سخنان سردار شهید جاوید الاثر حاج عباس عبداللهی بسنده می کنم که فرمود: «خداوند آخر و عاقبت همه مارا ختم به شهادت بکند».

ارسال نظرات
پر بیننده ها