نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یک طرفه و دو طرفه شدن چندباره محور کندوان در طول ایام نوروز نشان می دهد این محور مشکل دارد و بنابراین مسؤولان وزارت راه باید در رفع آن اقدام عملی کنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۵۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی در نشست بررسی مشکلات راه‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی به غرب مازندران توجه بسیار کمی دارد، اظهار کرد: در بحث قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال مسؤولان کشوری چند بار قول دادند که بهار امسال افتتاح می‌شود ولی عملی نشد در حالی که وقتی مسؤول حرف می زند باید به آن عمل هم کند.

وی با بیان اینکه به تازگی قول افتتاح این قطعه در تابستان داده شد، افزود: یک‌طرفه و دوطرفه شدن چندباره محور کندوان در طول ایام نوروز نشان می‌دهد این محور مشکل دارد و بنابراین مسؤولان وزارت راه باید در رفع آن اقدام عملی کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چهار خطه شدن محور مرزن‌آباد در حوزه آزاد راه تهران ـ شمال که در دولت احمدی‌نژاد به تصویب رسید ولی هنوز انجام نشده است و به همین منظور مکاتبه جدیدی با آخوندی وزیر راه و شهرسازی انجام شد و تلاش می‌شود تا این موضوع در کتابچه بودجه دولت قرار بگیرد ضمن آنکه محورهای کلاردشت به عباس‌آباد، روکش آسفالت جاده‌های کجور و محور مرزن‌آباد به کلاردشت، روشنایی محور کمربندی نوشهر و پروژه زیرگذر نواب چالوس هم نباید مورد غفلت واقع شود.

فرماندار نوشهر نیز اظهار کرد: نوشهر یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای مازندران است که همواره میزبان میلیون‌ها گردشگر در طول سال به ویژه ایام نوروز و تابستان است.

عبدالصمد صفرنژاد افزود: راه‌ها به عنوان محور توسعه هر منطقه‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر این اساس وجود راه‌های ایمن تر باید مورد توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در نوشهر 22 بریدگی غیراستاندارد وجود دارد که از گذشته به آن توجهی نشده است و خطرات آن بالا است و تنها شاید بومیان به دلیل آشنایی با منطقه بتوانند از این بریدگی‌ها به سلامت عبور کنند و بنابراین نیازمند نگاه ویژه برای رفع این مشکل هستیم.

فرماندار نوشهر درباره مشکل روشنایی محور نوشهر به رویان تصریح کرد: وقتی از رویان به سمت نوشهر حرکت کنیم به محض رسیدن به حوزه نوشهر به یکباره با نحور تاریک رو به رو می شویم و حل مشکل روشنایی این محور نیازمند توجه بیشتر استان است.

وی درباره راه دسترسی مستقیم نوشهر به کجور گفت: بحث احداث راه در این مسیر نیست بلکه راه از گذشته در این محور وجود دارد و اکنون باید تسطیح و بهسازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها