خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در نوروز امسال یک هزار و 350 مسافر نوروزی در قالب 252 خانوار در مراکز اسکان نوروزی نهاوند پذیرش شده اند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۲۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

پذیرش 1350 مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوندعلیرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در نوروز امسال از نظر تعداد نفرات، 80 درصد و از نظر تعداد خانوار 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش آمار پذیرش داشته ایم.

وی گفت: از ابتدای شروع به فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند، در مجموع تعداد یک هزار و 350 مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در قالب 252 خانوار در مدارس اسکان و مرکز خانه معلم خدمات رفاهی دریافت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اضافه کرد: از این تعداد مسافر پذیرش شده، تعداد 148 خانوار فرهنگی (788 نفر) و 104 خانوار غیرفرهنگی (562 نفر) بوده‌اند.

وی با بیان این که براساس نظرسنجی‌های به عمل آمده اکثر مسافران از خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند، گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند تلاش کرده است که از حداکثر امکانات موجود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده کند که جای دارد از تمام دست‌اندرکاران این ستاد تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات