رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی خبر داد

دعوت 3 نفر از تنیس‌بازان استان مرکزی به اردوی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی از دعوت 3 نفر از تنیس‌بازان این استان به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۰۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، اکبر نجفی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در رده سنی نوجوانان ماه آینده برگزار می‌شود که سه نفر از تنیس‌بازان استان به این اردو دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان اردیبهشت ماه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی تهران برگزار می‌شود که در بخش دختران صبا سراجی و در بخش پسران امیرحسین شریفی و محمدحسن سهرابی از استان مرکزی به این اردو دعوت شده‌اند.

رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در ادامه با اشاره به نامگذاری 6 آوریل به عنوان روز جهانی تنیس روی میز گفت: همزمان با روز جهانی تنیس روی میز جشنواره‌ای با حضور خانواده‌ها و علاقمندان به ورزش تنیس در پارک شهدای گمنام اراک با هدف توسعه و ترویج این رشته برگزار خواهد شد.

نجفی بیان داشت: رشته تنیس از جمله رشته‌هایی است که سن و سال نمی‌شناسد و افراد در هر سن و سالی که هستند می‌تواند به فعالیت در این رشته کم هزینه بپردازند.

وی استعدادیابی را یکی از اولویت‌های اصلی این هیات در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار استعدادیابی که یکی از اولویت‌های مهم این هیات در سال‌های گذشته بوده و امسال نیز جز برنامه‌های اصلی محسوب می‌شود، پرداختن به آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران نیز در دستور کار قرار دارد.

نجفی با اشاره به مشکلات پیشرو تنیس‌بازان گفت: متاسفانه تنیس‌بازان حریف تمرینی و مربی سطح بالایی در اختیار ندارند که بتوانند سطح خود را ارتقا دهند که این مسئله مانع پیشرفت آنها شده است که تلاش داریم با رایزنی با فدراسیون از حضور تیم‌ها و تنیس‌بازان کره‌ای و چینی در هنگام حضور در کشور استفاده کرده و شرایطی را فراهم کنیم تا ورزشکاران استان بتوانند از دانش آنها به نفع خود استفاده کنند.

رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی افزود: هم اکنون به جز شهرستان زردیه در تمام شهرستان‌ها هیات تنیس روی میز فعال است که تلاش داریم امسال شهرستان زرندیه را نیز فعال کنیم، در برخی از شهرستان‌ها همچون کمیجان و خنداب به دلیل نبود سالن تمرین و تجهیزات و امکانات مورد نیاز تنیس‌بازان با کاستی‌هایی مواجه هستند که امید است با تجهیز این شهرستان بخشی از مشکلات موجود حل و فصل شود.

ارسال نظرات