بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیرامون کنسرت اخیر در دشتستان؛
کنسرت محسن شریفیان آهنگساز و خواننده بوشهری که در ۱۱ فروردین در شهر کلمه برگزار شد با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبرو شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۹۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با با افراد خطاکار در جریان برگزاری کنسرت محسن شریفیان شدند.

در این بیانیه آمده است: کنسرت محسن شریفیان آهنگساز و خواننده بوشهری که در ۱۱ فروردین در شهر کلمه برگزار شد با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبرو شد.

این کنسرت که مخالفان زیادی قبل از برگزاری داشت پس از طی مراحل قانونی و بااخذ مجوز اجرا شد اما در حین برگزاری مراسم توسط افرادی مجهول الهویه به حاشیه کشیده شد و با قطع برق کل شهر کلمه این کنسرت نیمه تمام ماند.

پیش از برگزاری این کنسرت؛ شورای تامین استان بوشهر ، امام جمعه برازجان و عده ای از مردم انقلابی استان بوشهر با برگزاری این کنسرت جنجالی به دلیل همسو نبودن با موازین شرعی مخالفت کرده بودند امّا با پافشاری استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان مجوز های لازم اخذ شد .

افرادی مجهول الهویه برای تخریب چهره مردم متدیّن و انقلابی استان بوشهر و همچنین نهاد های انقلابی دست به خرابکاری زدند و باعث برهم زدن نظم عمومی و آزار و اذیت مردم شریف استان بوشهر شدند .

امام جمعه برازجان در بیانیه اخیر خود ضمن اعلام مخالفت خود با برگزاری چنین کنسرتی؛ خواستار برخورد قاطع با افراد خطاکار شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن محکوم کردن این عمل زشت و اعلام تابعیت تمام و کمال از قانون؛ از نیروی انتظامی و مراجع قضایی تقاضا دارد تا با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد‌.

 

 


انتهای پیام /

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز

ارسال نظرات