سرهنگ موقر: کاروانهای راهیان نور مازندران همچنین در طول مسیر با ورود به معراج شهدای اهواز به زیارت 130 شهید تازه تفحص شده رفته که پس از پایان مراحل نوروزی راهیان نور برای تشخیص هویت و همچنین تشییع و تدفین به تهران منتقل می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۹۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی راهیان نور سپاه کربلا با اشاره به حضور کاروان خانواده شهدای مازندران متشکل از مادران، پدران، همسران، خواهران، برادران و فرزندران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان گفت:حضور خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا در راهیان نور برای اثبات تربیت مکتبی شهدا در مناطق برای باورپذیری و تاثیرپذیری بیشتر در بین زائران موثر است.

سرهنگ پاسدار قاسم موقر افزود: اگر به مساله انتقال فرهنگ به خصوص دفاع مقدس توجه نکنیم در آینده انتظار اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان را نباید داشته باشیم و اگر عکس این موضوع انجام شود اثرات بلند مدت و بهتری در آینده خواهیم داشت.

این مسئول در اردویی سپاه کربلا خاطر نشان ساخت: باید مسئولان معنی و درک عمیقی از دفاع مقدس داشته باشند و بتوانند فرهنگ دفاع مقدس را به همان صورتی که در آن زمان بود نهادینه کنند به گونه ای که چرایی قدم گذاشتن در جبهه ها و شهید شدن این بزرگواران برای همه روشن و آشکار شود.

سرهنگ پاسدار موقر گفت: زائران شرکت کننده در اردوی راهیان نور از یادمان های هویزه، طلاییه، عملیات رمضان، اروندکنار، شلمچه، علقمه، نهرخین، هفت تپه، اندیمشک و ...  بازدید و در نهایت در بازگشت نیز حرم حضرت معصومه (س) در قم و جمکران را زیارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: کاروانهای راهیان نور مازندران همچنین در طول مسیر با ورود به معراج شهدای اهواز  به زیارت   130 شهید تازه تفحص شده می روند که پس از پایان مراحل نوروزی راهیان نور برای تشخیص هویت و همچنین تشییع و تدفین به تهران منتقل می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها