خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندان با تحویل پسماند‌های خشک به خودرو‌های سیار که به صورت هفتگی به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند و یا غرفه‌هایی که در سطح مناطق و نواحی مستقر هستند، برگه‌های امتیاز دریافت کرده با شرکت در قرعه کشی از جوایزی بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۷۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
اهدای جایزه به همیاران بازیافت در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدعبدالله میر ابراهیمی با اشاره به آغاز دوره جدید قرعه کشی طرح تفکیک پسماند از مبدا در سطح مناطق شهری اظهار کرد: برای حفظ و تقویت انگیزه شهروندان، قرعه‌کشی همیاران بازیافت از سال ۹۵ به صورت ماهیانه برگزار شده و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با تحویل پسماند‌های خشک به خودرو‌های سیار که به صورت هفتگی به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند و یا غرفه‌هایی که در سطح مناطق و نواحی مستقر هستند، برگه‌های امتیاز دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه هر شهروند می‌تواند به ازای کسب ۱۰۰ امتیاز، کارت طلایی از غرفه‌ها دریافت کند، گفت: شهروندان شماره سریال هرکارت، کد غرفه و کد ملی خود را باید به سامانه پیامک کنند تا در قرعه‌کشی ماهیانه مشارکت داده شوند.

میرابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی اسفند ماه ۹۶ گفت: ۴۳ هزار و ۴۰۳ عدد کارت طلایی در اسفند ماه در سامانه پیامکی سازمان ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: در قرعه کشی‌های ماهیانه با هدف انتفاع تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز، به ازای هر ۳۰۰ کارت امتیاز ثبت شده در هر غرفه یک برنده در نظر گرفته شده است که این امر به دلیل مشارکت بالای شهروندان در اسفند ماه به ۱۲۹ برنده رسید.

وی با اشاره به سه غرفه‌ای که ثبت بیشترین تعداد کارت‌های طلایی را از آن خود کرده اند، گفت: سه هزار و ۸۱۱ کارت با کد غرفه ۱۱، سه هزار و ۳۹۰ کارت طلایی با کد غرفه ۱۲ و سه هزار و ۲۷۳ کارت طلایی با کد غرفه ۴۱ در سامانه پیامکی به ثبت رسیده است.

میرابراهیمی در پایان با اشاره به فعالیت ۲۶ غرفه بازیافت در سطح شهر تصریح کرد: در سال ۹۶، هفت غرفه به مجموع غرفه‌های بازیافت سطح شهر افزوده شده است.
ارسال نظرات