خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی :
محمدی گفت: در شرایط کنونی فقط در بحث معلولان مشکل نداریم بلکه این مشکل فراگیر است و بیشتر آحاد جامعه با این مشکل مواجه هستند اما در قانون جامع معلولان پیگیر امور مربوط هستیم تا این مشکل حل شود
کد خبر: ۹۰۰۳۴۲۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری به مناسبت روز پدر با حضور در آسایشگاه سالمندان امیر مومنان(ع) قزوین از سالمندان این مرکز عیادت و دلجویی کردند.
داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در این بازدید بیان کرد: بر خود واجب می دانیم به پاس زحمات کسانی که در بهزیستی فعالیت می کنند، در این مکان حضور یافته و ضمن تبریک عید، وضعیت سالمندان مرکز امیرالمومنین(ع) را از نزدیک دیده و با مشکلات آنها آشنا شویم و در حد توان کمک لازم را انجام دهیم.
وی گفت: دولت در لایحه بودجه سال گذشته در راستای حمایت از افراد آسیب پذیر مانند بهزیستی و کمیته امداد اعتبارات خوبی را اختصاص داد و در مجلس سورای اسلامی هم مبالغ خوبی براین بودجه اضافه شد که علاوه بر افزایش پایه حقوق آنها، سایر امور رفاهی آنان نیز تامین شود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر همین اساس افزایش حقوق ها تا سه برابر شده و در بخش حمایت های درمانی هم توجه خوبی شده است.
محمدی تصریح کرد: در شرایط کنونی فقط در بحث معلولان مشکل نداریم بلکه این مشکل فراگیر است و بیشتر آحاد جامعه با این مشکل مواجه هستند اما در قانون جامع معلولان پیگیر امور مربوط هستیم تا این مشکل حل شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها