خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی عنوان کرد: اداره بهزیستی، اداره ای است که در جهت عملیاتی کردن منویات امیرالمومنین و اولاد ایشان تلاش می کند و خداوند وظیفه بزرگی را به کارکنان این اداره سپرده است
کد خبر: ۹۰۰۳۴۲۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری به مناسبت روز پدر با حضور در آسایشگاه سالمندان امیر مومنان(ع) قزوین از سالمندان این مرکز عیادت و دلجویی کردند.
آیت اله عابدینی در این بازدید گفت: خداوند در قرآن کریم بارها بیان کرده که به پدر و مادر خود احسان کنید. این احسان باید چیزی بیش از رسیدگی معمولی باشد طوری که پدر و مادر، زیبایی، نیکویی و حسن اخلاق را در رفتار فرزندانشان مشاهده کنند.
وی گفت: ما باید با تأسی به سیره امیرالمومنین آنچه را که در زندگی فردی و اجتماعی و ارتباطمان با خدا و قرآن انجام می دهیم، در راه رضای خدا باشد.
نماینده ولی فقیه عنوان کرد: امام علی(ع) پرچمدار همه حقایق معنوی است و رسیدگی به محرومان و مستضعفان همیشه سرلوحه امور ایشان بوده است.
آیت اله عابدینی در ادامه افزود: بر همین اساس اداره بهزیستی، اداره ای است که در جهت عملیاتی کردن منویات امیرالمومنین و اولاد ایشان تلاش می کند و خداوند وظیفه بزرگی را به کارکنان این اداره سپرده است.
وی اظهار کرد: امروز به مناسبت میلاد امام علی(ع) و احترام به سالمندان در این مکان حاضر شدیم تا هم امیرالمومنین و سیره ایشان را یادآوری کنیم و هم از فیض برکات وجودی ایشان که حمایت از مستضعفان است بهره مند شویم.
در پایان ایشان از زحمات همه کارکنان بهزیستی استان قزوین و به ویژه کارکنان خانه سالمندان امیرالمومنین(ع) تقدیر کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها