خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس، خاک‌های آغشته به خون شهیدان والامقام را عامل مهم جذب جوانان به مناطق عملیاتی جنوب و حضور پرشور آنان در این مناطق دانست.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۶۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
خاک‌های آغشته به خون عامل حضور پرشور جوانان درمناطق عملیاتی است
«حسن حاج‌بیگی» از راویان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار داشت: حضور جوانان قمی بخصوص دانشجویان این استان در مناطق عملیاتی همچون سال‌های قبل پرشور و همراه با معنویت است.

وی گفت: جوانان ما وقتی وارد مناطق می‌شوند خاطرات متنوع، از شخصت‌های متفاوت که بعضی از آن‌ها را در خود نیز می‌یابند، می‌شنوند که می‌تواند عامل بسیار مهمی در ایجاد انگیزه معنوی در آن‌ها شود.

حاج‌بیگی ادامه داد: در بعضی مناطق شهیدان را می‌توان حس کرد و معراج شهدا مکانی است که پیکر شهدای تازه تفحص شده وجود دارد؛ طلائیه، فکه، شلمچه و... مکان‌هایی هستند که پیکر شهدا اینجا با خاک مخلوط شده و این‌ها همه می‌تواند در جذب روح جوان موثر باشد.

این راوی دفاع مقدس افزود: وقتی ما حس و حال این جوانان و اشتیاق‌شان را برای شهادت می‌بینیم به داشتن چنین جوانان غیور افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم که چنین جوانان عاشق و با انگیزه و انقلابی داریم که همچون جوانان دوران دفاع مقدس با بصیرت و در صحنه حاضر هستند.
ارسال نظرات