خبرهای داغ:
سرپرست پلیس راه استان از ترافیک سنگین محور‌های برون شهری استان در روز طبیعت، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۶۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
ترافیک سنگین در محور‌های برون شهری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  مختار پناهی با اشاره به تمهیدات و تدابیر پلیس راه استان در روز ۱۳ فروردین، اظهار کرد: در حال حاضر در محور‌های " قدیم قم – کاشان"، " کهک" اعم از جاده " لنگرود به کهک" و " پردیسان به ورجان"، " نیزار" دستجرد"، " قم به جعفریه" از حجم ترافیکی سنگینی برخوردار است.

وی افزود: محور‌های اصلی نیز " اتوبان قم-تهران، " اتوبان قم –کاشان"، " سلفچگان به قم" در حال حاضر ترافیک عادی و روان است و پیش بینی می‌شود با گذشت زمان به حجم ترافیک آن نیز افزوده شود.

سرپرست پلیس راه استان ادامه داد: امروز از ساعت ۱۵ الی ۲۴ تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت "قم به کهک" ممنوع بوده و مسیر جایگزین "محور جاده معدن منگز" است و همچنین تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلر در تمامی محور‌های برون شهری استان ممنوع خواهد بود.

پناهی هشدار داد: از رانندگان تمام وسایل نقلیه درخواست داریم از توقف در کنار جاده پرهیز کنند و خودروی خود را خارج از حریم راه متوقف نکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تفرجگاه‌ها بیشتر در محور‌های " کهک، دستجرد و نیزار" هستند و جاده‌های این محور‌ها دوطرفه و کم عرض هستند، توصیه می‌کنیم رانندگان حتماً با صبر و حوصله از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند و رعایت فاصله طولی رانندگی را داشته باشند.

پناهی توصیه کرد: از رانندگان عزیز تقاضا می‌شود در بازگشت از سفر‌های خود از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.
ارسال نظرات