معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه‌ از حضور 338 معتکف در مساجد جامع شهرستان‌های سوادکوه‌ و سوادکوه‌شمالی خبر‌ داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۶۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، داوود عزتی در بازدید از مراسم‌های اعتکاف شهرستان‌های سوادکوه‌ و سوادکوه‌شمالی، گفت: اعتکاف فرصت کم‌نظیری برای تعالی روحی و نزدیکی به خداست.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری و ساماندهی اعتکاف با مسؤولیت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری ستاد اعتکاف شهرستانی انجام می‌شود، افزود: همراهی و همکاری اعضای ستاد اعتکاف در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی مناسب‌بود و فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را هم برای این مراسم‌ها برنامه‌ریزی کردیم.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه‌و سوادکوه‌شمالی، خاطر‌نشان کرد: سخنرانی اساتید برجسته استانی، برگزاری طرح «با قرآن در زلال‌اعتکاف» و مسابقات دینی و فرهنگی بخشی از برنامه‌ مراسم‌های اعتکاف سوادکوه‌و سوادکوه‌شمالی است.

عزتی از حضور 338 معتکف در مساجد جامع شهرستان‌های سوادکوه‌و سوادکوه‌شمالی خبر‌ داد و اظهار‌ کرد: 338 نفر شامل 112 مرد و 226 زن و 9 روحانی در مراسم‌های اعتکاف شهرستان‌های سوادکوه‌و سوادکوه‌شمالی حضور‌ دارند.

وی از برگزاری مراسم‌های اعتکاف در 9 مسجد شهرستان‌های سوادکوه‌و سوادکوه‌شمالی خبر‌ داد و گفت: 5 مسجد شهری با 200 معتکف و 4 مسجد روستایی با 138 معتکف در شهرستان‌های سوادکوه‌ و سوادکوه‌شمالی فعال‌ بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها