خبرهای داغ:
فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در دوازدهمین روز فروردین ماه 4 میلیاردی شد و به جز «مصادره»، سایر فیلم‌های کمدی نسبت به سال گذشته، چندان مورد توجه قرار نگرفتند.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۴۴
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این فیلم شب گذشته به فروش 4 میلیارد و 17 میلیون و 123 هزار تومان رسید. این در حالی است که فیلم صدرنشین جدول با اختلاف 2 میلیارد تومان در جایگاه نخست نشسته است. سال گذشته 3 فیلم کمدی با اختلاف فاحش صدرنشین بودند و در روزهای پایانی اکران، فیلم «ماجرای نیمروز» به فروش 4 میلیارد تومانی رسید. 

اما نکته قابل توجه این که در اکران سال گذشته صدرنشین جدول فروش فیلم‌ها سه فیلم کمدی به ترتیب «گشت 2» ، «خوب بد جلف» و «سه بیگانه» قرار داشتند و در چهارمین رتبه «ماجرای نیمروز» قرار گرفت. اما در جدول فروش فیلم‌های امسال صدرنشین جدول فروش فیلم‌های نوروزی، کمدی «مصادره» است و پس از آن در رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب «به وقت شام» و «لاتاری» قرار دارند و در رتبه بعدی «لونه زنبور» جای می‌گیرد. 

به نظر می‌رسد یکی از دلایل این تغییر در روند انتخاب مخاطبان در دیدن فیلم‌ها کمدی‌های نازلی باشد که در طول سال گذشته آن‌ها را تجربه کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها