خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس تمام تلاش خود را به صورت ۱۰۰ درصدی و با تمام امکانات برای تامین امنیت جاده ای، ترافیکی و انتظامی در روز طبیعت به‌کار خواهد گرفت که در این ارتباط همکاری و مشارکت شهروندان نیز، اثربخشی این اقدامات را دو چندان خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۲۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس قم در روز طبیعت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط پلیس قم، اقدامات مناسبی برای تامین امنیت روز طبیعت در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی پیش بینی شده است.

وی افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم به‌صورت پاس‌های ثابت، متحرک در تمام تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان و محله‌هایی که محل مراجعه همشهریان عزیز در روز طبیعت است، نسبت به تامین امنیت شهروندان اقدام خواهند کرد.

درویشی ادامه داد: علاوه بر اینکه اقدامات ویژه برای مهار کنترل جرایم از جمله سرقت داخل استان، به ویژه سرقت در مناطق مختلف شهر مقدس قم پیش بینی شده است، هرگونه دریافت اخبار و اطلاعات مردمی از طریق تلفن ۱۱۰ موجب می‌شود تا پلیس طی کمترین زمان ممکن در صحنه‌های اعلامی برای پاسخگویی به مطالبات مردم، حضور خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: انتظار داریم با همکاری خوب همشهریان، روز طبیعت بدون مخاطره و مشکل خاصی سپری شود، برای کاهش خطرات جاده‌ای و تصادفات خودرویی و نیز تامین امنیت مطلوب و در حد انتظارم مردم عزیز، توصیه‌هایی را داریم که امیدواریم مورد توجه همشهریان، قرار خواهد گرفت.

درویشی گفت: از همشهریان می‌خواهیم اموال و اشیاء گرانقیمت خود را بدون مراقبت در منزل وقتی که حضور ندارند، رها نکنند، همسایگان به رفتار‌ها و تردد‌های مشکوک حساس بوده و در صورت مشاهده این گونه موارد، سریعاً موضوع را به پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی هشدار داد: نسبت به رعایت انضباط و نظم عمومی در مسیر‌هایی که تردد بیشتری است از جمله تفرجگاه‌ها، توجه بیشتری انجام شود و به توصیه‌های میدانی پلیس توجه کنند تا شاهد نظم اجتماعی و امنیت مطلوبی در سطح استان باشیم.

درویشی تاکید کرد: همشهریان و مسافران عزیز می‌توانند رفتار‌های مشکوک و مخل نظم عمومی را به کارکنان فرماندهی انتظامی استان مستقر در مسیر‌ها یا تفرجگاه‌ها اطلاع رسانی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره با تدابیر اندیشیده شده در روز ۱۳ فروردین ابراز کرد: با توجه به حجم تردد خودرو‌ها از محور‌هایی که داخل قم است، به‌ویژه به سمت کهک، سلفچگان، جاده اراک و بخش جعفریه از ابتدای روز ۱۳ فروردین در برخی از ساعات شبانه روز، طرح‌هایی به صورت یک طرفه انجام خواهد شد که اطلاع از این موضوع، توجه به زمان حرکت و برگشت، موجب روان سازی ترافیک و کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان خواهد شد.

درویشی تصریح کرد: پلیس قم تمام تلاش خود را به صورت ۱۰۰ درصدی و با تمام امکانات برای تامین امنیت جاده‌ای، ترافیکی و انتظامی در روز طبیعت به‌کار خواهد گرفت که در این خصوص همکاری و مشارکت شهروندان، اثربخشی این اقدامات را دوچندان خواهد کرد.
ارسال نظرات