خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت:یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور است که بسیار مهم و تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۱۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

سرهنگ طاهری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت راهیان نور بیان داشت:که این حرکت عظیم فرهنگی راهیان از سال ۱۳۷۶ آغاز و درادامه با سفر مقام معظم رهبری در سال۱۳۷۸ به یادمان شلمچه و حضورمعظم له در میان راهیان نور سبب توجه بیشتر به اردوهای زیارتی شد.


وی افزود:حضور مجدد حضرت آقا در فروردین ساا ۸۱ در یادمان دوکوهه نشان از تاکید معظم له بر گسترش و توسعه راهیان نور داشت که برای سامان بخشیدن به این حرکت بزرگ فرهنگی با ابلاغ رهبر فرزانه انقلاب، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور تاسیس و مسئولیت یادمان‌ها، زائران، راویان و خادمان را بر عهده گرفت.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که از سال١٣٨٨ مسئولیت نگه‌داری و بهره‌برداری از یادمان‌ها به سپاه،بسیج، ارتش و نیروانتظامی واگذار شد، تصریح کرد:پس از آن زمینه توسعه ساختاری راهیان نور در نیروهای مسلح فراهم شد و با سفر رهبر معظم انقلاب در فروردین سال ۸۹ در یادمان فتح المبین و ابراز خرسندی معظم له از حرکت راهیان نور و تاکید مجدد ایشان بر توسعه این حرکت عظیم، اعزام راهیان نور در ما‌ه‌های اسفند و فروردین و همچنین اعزام به غرب و شمال غرب هم در دستور کار قرار گرفت.


سرهنگ عبدالله طاهری نیا عنوان کرد: حرکتِ راهیان نور، به عنوان احیاء کننده فرهنگ و روحیه‌ی ایثار، مقاومت،جهاد و شهادت بسیار موثر و کارساز است؛استقبال چشمگیری که در این سالیان از این حرکت معنوی صورت گرفته است بیانگر قدرت و پاک‌دلی جوانانی که است که حماسه‌آفرینی و رشادت، پایه‌های این نظام الهی را تحکیم بخشیده‌اند.


وی با تاکید بر این‌که دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند، گفت:یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور است که حرکتی بسیار مهم و تاثیر گذار است.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور اقشار مختلف جامعه را در راهیان نور فراهم کرد تا اثرگذاری و اثربخشی این حرکت مبارک گسترده‌تر و افزایش یابد.


سرهنگ طاهری نیا تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج در استان خوزستان با تمام توان تلاش می‌کند تا در راستای ترویج این حرکت فرهنگی و معنوی ارزشمند،زمینه حضور اقشار مختلف مردم فراهم شود و تاکنون اقدامات خوب بسیاری صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها