مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده در برخی ساعت ها بر پوشش ابر افزوده و به دنبال آن احتمال بارندگی پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۱۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نادر شفیع خدایی اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی ادامه وزش باد شمال غربی در استان را نشان می دهد و در این شرایط خلیج فارس همچنان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود از امشب به تدریج سرعت وزش باد کاهش و از فردا ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان کاسته شود.

شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با وزش باد و گردوخاک، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 16 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها به بیش از50 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی یادآور شد: ارتفاع موج نیز از امشب 12 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در نواحی جنوبی استان تا 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

وی یادآور شد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها تا 270 سانتی نیز می رسد.

شفیع خدایی اظهار کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:25 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:52، جزر دوم 15:49 و مد دوم ساعت 21:53 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات