خبرهای داغ:
جانشین مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با تاکید بر اینکه طی روز نخست بیش از ۵۰ کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از خدمات مشاوره‌ای و فرهنگی گروه جهادی سفیران سلامت بهره‌مند شده‌اند، مطرح کرد: امیدواریم حمایت‌های گسترده‌تر مسؤولان را داشته باشیم تا بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۸۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به بیش از ۵۰ نفر مردم قمرود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه فتحی‌پور با اشاره به اینکه در اردوی جهادی سفیران سلامت در مرحله نخست به دنبال خودسازی دانشجویان هستیم، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در روستای قمرود از برخی مبلغان مرد و زن استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های مشورتی ویژه بزرگسالان یاد کرد و افزود: این مشاوره‌ها با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ترویج نشاط دینی در میان خانواده‌ها و لزوم تقویت بنیان خانواده‌ها دنبال می‌شود.

جانشین مسئول گروه جهادی سفیران سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دغدغه‌ها و مشکلات مردم روستای قمرود را مورد بررسی قرار می‌دهیم، تصریح کرد: اضطراب و افسردگی دختران این روستا بالاست به همین علت آموزه‌های مورد نیاز ویژه نوجوانان و فعالیت‌های مختلف هنری از جمله نمددوزی، جعبه‌سازی و صنایع دستی را به دختران آموزش می‌دهیم.

وی به اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برای کودکان ۲.۵ تا ۱۰ سال اشاره کرد و ادامه داد: با بازی، سرگرمی، نمایش عروسکی و سرود پشتکار کودکان را تقویت کرده و به دنبال تقویت روحیه کار و تلاش در آن‌ها هستیم.

فتحی‌پور با تاکید بر اینکه طی یک روز بیش از ۵۰ کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از خدمات مشاوره‌ای و فرهنگی گروه جهادی سفیران سلامت بهره‌مند شده‌اند، مطرح کرد: امیدواریم حمایت‌های گسترده‌تر مسؤولان را داشته باشیم تا بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها