خبرهای داغ:
دبیر شورای ترافیک استان قم خبر داد

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز

دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و نیز کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جرحی در شهر قم بودیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۸۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
کاهش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، وحید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت ورود زائرین استان قم اظهار کرد: در شب میلاد امام علی (ع) بیشترین حجم ورود مسافرین به استان را شاهد بودیم، به همین دلیل پارکینگ‌های شهر قم در آن شب تکمیل شد.

وی ادامه داد: امسال وضعیت ترافیک در استان قم در ایام نوروز بهتر از سال گذشته بود و با تدابیری که اندیشیدیم مشکل چندانی در عوارض اتوبان قم- تهران و رودخانه قم شاهد نبودیم.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: امسال دو پارکینگ به صورت موقت در ابتدای خیابان باجک و چهارراه شهدا برای توقف خودروی زائرین ایجاد شد، اما این پارکینگ‌ها جوابگوی نیاز‌ها نبود.

مقدم در پایان با اشاره به کاهش آمار تصادفات در شهر قم اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و نیز کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جرحی در شهر قم بودیم.

محمدرضا بهرامی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان قم اظهار کرد: این جمعیت در ایام نوروز ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در محور‌های استان دارد و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون سه هزار و ۹۵ نفر به این پایگاه‌ها مراجعه کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این جمعیت در طول تعطیلات نوروزی ۲۳ مورد حادثه جاده‌ای را پوشش داد. جمعیت هلال احمر استان قم برنامه خاصی را در روز طبیعت دارد و تیم‌های واکنش سریع این جمعیت در بخش‌های استان مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمات ویژه‌ای را ارائه بدهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار