خبرهای داغ:
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌سازی بوستان‌های شهر برای میزبانی از مردم در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۸۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
آماده‌سازی بوستان‌های شهر برای میزبانی از مردم در روز طبیعت
به گزارش خبرگزاری بسجی از قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به اقدامات شهرداری برای آماده‌سازی شهر در روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای روز طبیعت برای اینکه کار مدیریت شهری در این روز افزایش پیدا می‌کند کلیه مجموعه خدمات شهری، فضای سبز و... بالغ بر ۳ هزار نفر در دو شیفت کاری فعال هستند.

وی با بیان اینکه این نیرو‌ها در سطح ۳۱۵ بوستان شهر فعال خواهند بود اظهار کرد: بیشترین تاکید ما بر بوستان‌هایی، چون غدیر، علوی، فدک و جوان است که هم مسافرپذیر هستند و هم همشهریان در آن‌ها حضور دارند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه این بوستان‌ها باید فضای ایمنی داشته باشند استقرار نیرو‌های آتش‌نشانی را پیش‌بینی کردیم تصریح کرد: همچنین نیرو‌های موتورسوار و پیاده بازدید از بوستان‌ها را خواهند داشت.

وی بررسی شرایط روشنایی، ایمنی، آبخوری‌ها، نظافت، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای خدمات‌رسانی مناسب به زائرین و همشهریان را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد غرفه‌های فرهنگی در بوستان‌ها پیش‌بینی شده تا فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

میرهادی با بیان اینکه در بوستان غدیر، علوی، جوان فعالیت‌های ویژه فرهنگی را در دستور کار داریم اذعان کرد: پاکت زباله نیز برای تفکیک پسماند بین همشهریان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه محلی را برای تحویل سبزه‌های عید پیش‌بینی شده تا نظافت کنترل شود گفت: توزیع هیزم و زغال در نظر گرفته شده و در حوزه ترافیکی نیز هماهنگی لازم با راهور انجام شده تا کنترل ترافیک صورت گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز آماده هستند تا شهروندان را به بوستان‌های غدیر، علوی، فدک و جوان انتقال دهند.

وی گفت: در نقاطی که مورد نیاز است هماهنگی شده تا نظارت صورت گیرد تا زائرین و شهروندان از حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.

میرهادی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز ۱۳ فروردین با وفات حضرت زینب همزمان است شهرداری در بحث سیاه‌پوش کردن سطح شهر برنامه‌ریزی و اقدام لازم را خواهد داشت.
ارسال نظرات