راویتگر و پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

امنیت امروز مرهون ایثار شهداست

راویتگر و پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس ریشه در مکتب عاشورا دارد، گفت: اگر رشادت و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود بی‌شک امروز در این آرامش و امنیت به سر نمی‌بردیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۷۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

محمودی راویتگر و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی دو کوهه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: نسل جوان بایستی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس الگو بگیرد و برای رشد و شکوفایی این سرزمین بکوشد.

وی افزود: بارها توفیق حضور در مناطق عملیاتی را داشته و تجدید بیعتی با همرزمان شهیدم در این مناطق داشته‌ام ولی امسال برای اولین بار تصمیم گرفتم که خانواده را نیز به این سفر معنوی بیاورم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در هر منطقه‌ عملیاتی که قدم می‌گذارم برای فرزندانم از خاطرات و رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌گویم.

محمودی با بیان اینکه اثرگذاری راهیان نور کمتر از سفر حج نیست، گفت: راهیان نور بهترین سفری بوده که تا به امروز توفیق آن شامل حال من و خانواده‌ام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت بازدید از مناطق عملیاتی گفت: حضور در مناطق عملیاتی و درک شرایط دوران دفاع مقدس باعث می‌شود که زائران درک بهتری از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و اهداف والای رزمندگان داشته باشند.

این روایتگر دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تمامی زائران راهیان نور بایستی خود سفیران فرهنگ ایثار و شهادت، و انتقال دهنده این فرهنگ به نسل‌های آینده باشند.

محمودی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس ریشه در مکتب عاشورا دارد، گفت: اگر رشادت و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود بی‌شک امروز در این آرامش و امنیت به سر نمی‌بردیم.

وی افزود: با پیروی از مکتب شهدا می‌توان سعادت دنیا و آخرت را کسب کرد. بدانیم اگر جانفشانی و فداکاری شهدا را فراموش کنیم و آرمان‌ها و اهداف آنان را پایمال کنیم مدیون خون شهدا خواهیم بود.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی برقراری عدالت بود، گفت: مسئولان ما باید بدانند که اگر امروز بر مسندی تکیه زده‌اند به واسطه خون شهداست پس باید قدردان خون شهدا باشند و برای حفظ آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات